INDONESIA OUTDOOR FESTIVAL 2016 / INDOFEST 2016

162431_indofest
Tibe-tibe member ajak pergi outdoor fest kat Indonesia. (selambe mula ayat dengan tibe-tibe) Amboi. Pergi fest sampai ke Indonesia kau!  Usyar tarikh pulak nak dekat dah. Gua macam, agak-agak la nak ajak keluar Malaysia. Mak gua kompom bising woi. Pastu duit lagi. haha! Gua tak teruja sangat kat fest ni. Gua pikir nak travel je. Papehal, baik gua cuba nasib dulu pakse member girl ni follow. Kalau tak nanti gua sorang je girl! Nonek nama dia. Nasib baik dia nak. Horay! Barulah boleh ON! Kebetulan masa tu gua stress kerja je manjang memang kaki ni memintak mintak ah panjat gunung! Kelaut ke, ke sungai ke,..kessaahhh!

Continue reading

Advertisements